[Mma] wyklady/pracowni wiosnowego semestra 2004 (II/III/IV roku)

Boud Roukema boud at astro.uni.torun.pl
Wed Jan 28 18:08:48 CET 2004

Witam,
  Wszytko z II/III/IV roku który będzie w moje wykłady/pracowni w następnego
semestry: Możesz dyskutować treści, metody uczenie się, metody egzaminu
itd na twiki. Początek jest tutaj:

http://adjani.astro.uni.torun.pl/cgi-bin/twiki/view/Cosmo/CosmoTeaching20032004

** II roku **

Mówiłem dziś w autobusie z kilkymi studentami z II roku.

Możecie zobaczyć co robili studenci z II roku 2002/3 (III roku 2003/4)
tu:

http://adjani.astro.uni.torun.pl:9673/zwicky/MathMethods

ale wolę program ,,twiki" niż ,,zwiki", więc stron dla MathMethods 2004
(i później) jest tu:

http://adjani.astro.uni.torun.pl/cgi-bin/twiki/view/Cosmo/MathMethods

Jeśli chcesz mówić bezpośrednie przez mejla z studentami z II roku
2002/3, proszę zapisuj się na listy mejla mma:

(Teraz filtr anty-spam chyba funkcjonuje.)

Jeśli masz ochotę uczyć się OTW, proszę rozpoczynaj z czytanie stron
wikipedii:

http://pl.wikipedia.org/wiki/Og%F3lniaTeoriaWzgl%EAdno%B6ci

** III roku **
http://adjani.astro.uni.torun.pl/cgi-bin/twiki/view/Cosmo/FortranAndOrC