[Mma] Re: Wielka prośba

Boud Roukema boud w astro.uni.torun.pl
Pią, 28 Paź 2005, 16:38:55 CEST

Część Robert, cześć osoby jeszcze na mma@ :)

On Thu, 27 Oct 2005, robert wrote:

>   Dzieńdobry .

> Jestem studentem ||| roku matem. i właśnie dowiedziałem się ,że moja
> praca nosi tytuł:"OCTAVE-program do obliczeń numerycznych ".Wszystko
> by było dobrze ,gdyby nie fakt ,że prawie wszystkie strony
> internetowe są w j. angielskim a z tym językiem to u mnie ni za
> dobrze.Moja wielka prośba do Pana aby (jak Pan może)podał mi jakieś
> żródła informacji w jęz.polskim oczywiście jak jest to możliwe.

Studenci tu w Centrum Astronomii UMK zrobili wielki wysiłek 2 lat temu
- oczywiście, to jest bardzo długi o pełnego tłumaczenia, ale już jest
fajny początek, moim skromnym zdaniem:

http://cosmo.torun.pl/cgi-bin/twiki/view/Cosmo/OctavePl

Cieszę się, że ktoś może od tym korzystać :)

Jeśli chcesz zrobić następnych kroki (np poprawki, update do aktualnej
wersji octave'a itd., tłumaczenie jeszcze jedna część, ...), chyba
lepszy integrować tych teksty w cvs:

http://cvs.sourceforge.net/viewcvs.py/*checkout*/octave/octave-lang/README

pozdr
boud