[Mma] using mma list for computer grant

Boud Roukema boud at astro.uni.torun.pl
Wed Sep 22 19:01:50 CEST 2004

Witam Roman, Magda, Grzegorz,
  Używam mma@ dla dyskusja administracyjnej o komputery dla studentów:

http://adjani.astro.uni.torun.pl/pipermail/mma/2004-September/thread.html

Nie wiem czy inna lista byłobya lepiej? Nie mam ochotę spamować, ale też
jest bardzo nudny jeśli muszę powtorzyć sam historia każdy raz ktoś pyta.
Prostiejszy jest że mogę mówić krótki + proszę czytaj archiw dla szczególy.

Jak możecie czytać, metode komunikacyjne w CA-UMK czasami są nie
bardzo skuteczne, i mam ochotę że między nami możemy zrobić więcej
skuteczne komunikacyjne niż naszych ofycjalnych ,,liderów".

Myślałem że czekaliśmy dla Dział Aparatury Nauki w Rektoracie od wiele
miesiący, i Staszek Krawczyk mówił że już był zrobiony, nawet dziś
mówił że sprzęt już jest w CA-UMK, w bydunku optycznego.

Jednak, nic! Był komputer bez monitor kupiony dla ktoś innego, nie nasze
sprzęty!

Teraz próbujemy jeszcze raz. Zobaczymy...

pozdr
boud