[Mma] jutro sroda 12.05.2004 A Strobel chce dac wyklad

Boud Roukema boud at astro.uni.torun.pl
Tue May 11 17:07:43 CEST 2004

Witam - do studenci MMA 2004,
   Andrzej Strobel chce dać wykład ,,Astrofizyka Teoretyczna" lub
coś podobny jutro środa 12.05.04, zamiast MMA.

Jeśli jest OK dla Was, jest OK dla mnie.

Już widzę że jeden student robił jego 2,5 punkty, 3 studenci
prawie robili. Jeśli nie zgadzasz się, oczywiście, po prostu poprawić
na strony, np na

http://adjani.astro.uni.torun.pl/cgi-bin/twiki/view/Cosmo/MathMethods

Nie wiem gdzie jesteście w rozumienie OTW, ale jak jest plan, z osobami
którze chcą, możemy rozmawiać o czarny dziury i o kosmologii 19.05.04
i 26.05.04, według plan na stron.

pozdr
boud