[Mma] wyklady/pracowni wiosnowego semestra 2004 (II/III/IV roku)

Boud Roukema boud at astro.uni.torun.pl
Wed Feb 18 14:37:10 CET 2004

Witam,
   Ewidentnie byłi zmian do program zajęć.

Tu jest skan program szkic:
http://adjani.astro.uni.torun.pl/cgi-bin/twiki/view/Cosmo/TeachingWiosna2004

Teraz jak rozumiem tylko będę nauczyć zajęć II roku
Metody Matematyczne w Astronomii. Fajnie z mną. :)

Widzę że Michał Hanasz i ja robimy razem:
Michał - 12.00-13.30 środa
Boud -   11.00-14.00 piątek

Chodź do autobusu na 08.30g jest trochę niecywilizowany, ale widziemy...
Rozumiem że dla studentów IIr. cały rano piątek jest lepiej niż cały
popołudniu...

Jeszcze jest pytania tematy i liczba studenci.

Około 3 studenci mówili mieć ochotę zrobić OTW - być może też są
więcej.

Dla mnie, nie ma problem że pewne studenci robią MMA z octave-em itd,
podobny do MMA2003:

http://adjani.astro.uni.torun.pl:9673/zwicky/MathMethods

i że inne robią OTW.

Tylko ewentualnie problem jest liczba studentów - są około 15 terminał
w sali komputerze i około 25 studenci.

Proponuję że każdy studenci IIr. uczestniczał na 11.00g piątek
pojutrze (20.02.2004) - będziemy w sali komputerze KA&A (nie radio), i
nie ma problem jeśli są dwa studenci dla terminał dla pierwszy wykład
- jest dobrze że wszysce szybko uczyć się (i uczyć się jest cel).

Nie mam ochotę spamować listy studenci@ (nie ma wolny wybór ani zapisować
trwać:

- w miejsce piątek 11.00g KA&A sala komputery
- na liscie dyskusyjne mma@
-> zobacz "Subscribing to Mma" dla zapisać się na liscie
-> lub czytaj archiw: http://adjani.astro.uni.torun.pl/pipermail/mma/
(np ten list będzie tam)

- jest wolny wybor albo zapisować się, albo wypisować się kiedy są
zadużo mejli

pozd
boud